Zavřít galerii

Automobilový zázrak v Československu. Kdo si ho pořídil, tomu ho chodili okukovat lidi z okolí

Tenhle typ vozů Škoda byl o dvacet tisíc korun levnější, tudíž dostupnější většině / Depositphotos
Škoda 1000 je dnes již autem patřícím k veteránům. V době, kdy se objevil na trhu Favorit, však hodně Čechů v tomto voze jezdilo běžně. / Depositphotos
Škodovek bylo hodně typů, konkurovat vzhledem, ale i výkonem, zahraničním vozům většinou nemohly / Archiv
Wartburg byl u nás také poměrně rozšířeným typem auta. I proto, že se dovážel z NDR. / Archív
Žigulíky (Lady) - to byla auta už pro lepší společnost. Pořadníky na ně byly delší, cena vyšší. / Depositphotos
Trabant - to byla legenda. Úsporné auto si získalo srdce nejednoho Čechoslováka. Ve východním Německu (NDR) se na něj čekalo v pořadníku v 80. letech až 20 let. / Depositphotos
Další zajímavé články
Peugeot poprvé v historii nabízí 7 let záruky na celou řadu, u užitkových vozů i 7 let servisu zdarma
Do Česka míří nejluxusnější model Peugeot, v super výbavě, 4X4 a přes 300 koní. A další novinky v oblasti elektromobility
Na Peugeot Emotion Days 2025 vyzkoušíte 8 modelů na jednom místě. Zjistěte, kdy testovací flotila dorazí do vašeho města
Vlastnit či nevlastnit? Auto na „operák“ je dostupnější než kdykoli předtím
Zpět na článek